так в любом случае не правильно, представь, что с твоим кто-то разбирался без тебяЯнаСаша писал(а):Нам тоже запретили самим говорить с детьми! Я бы уже сама его к стенке прижала
так в любом случае не правильно, представь, что с твоим кто-то разбирался без тебяЯнаСаша писал(а):Нам тоже запретили самим говорить с детьми! Я бы уже сама его к стенке прижала
Спасибо!Vesta писал(а):Про айкидо я написала. Но я еще психологически давила на то, что никто не имеет права ее бить, а если ударили надо обязательно дать сдачи, потому что обидчик запомнит, что она не защищает себя, а значит захочет повторить. Еще говорила о том, что когда ее обидели/ударили плакать и показывать обиду нельзя, потому что обидчику это нравится и он захочет это сделать еще раз. Плакать можно маме Не знаю, что именно помогло
Ужас! Печально, что только после нанесения серьезной травмы все зашевелились._Yulia_ писал(а):О,в классе у моего старшего такая же была
Если на ребенка родители не как не вливают, что делать, молчать и смотреть как моего ребенка бьют? Я понимаю еще садик, ребенок может не понимать что он делает, когда толкает или бьет. Но в школе???Allenka писал(а):так в любом случае не правильно, представь, что с твоим кто-то разбирался без тебя
ну так если родители не влияют, думаешь ты повлияешь? если все запущено, то только директора подключать, я все равно уверена, говорить (грозить, наказывать словесно, предупреждать) только в присутствии родителей или через учителя-директораЯнаСаша писал(а):Если на ребенка родители не как не вливают, что делать, молчать и смотреть как моего ребенка бьют?
Булінг у школі: чому діти цькують дітей, і що з цим робити
80% українських дітей переживають шкільний булінг
Олена Ратінська, дитячий психолог, гештальт-терапевт, голова відділення дитячої психології Київського Гештальт Університету :
......
Віддаючи дитину до школи, з’ясуйте, на скільки вона толерантна до дітей, які не спілкуються з іншими. В усіх соціальних системах завжди є лідер, середня група і так званий «вигнанець». Завдання школи і батьків — сформувати толерантне ставлення до дітей-«вигнанців».
У початковій школі діти ще не займаються жорстким булінгом, але вже можуть бути нетолерантними до інших. Щойно вчитель починає вибудовувати систему конкуренції та пріоритетів — діти починають один одного травити. А справжній булінг почнеться у середній школі — з 10-11 років — вік входження у підліткову кризу.
Ознаки того, що дитину цькують у школі:
- Спойлер
- Відмова іти до школи з різних причин — «не хочу, не цікаво, не бачу сенсу…»
Відсутність контакту з однолітками: немає друзів, зідзвонювань, не ведеться переписка у соцмережах, похід до школи і повернення звідти наодинці, немає у кого запитати домашнє завдання.
Психосоматичні ознаки: часті хвороби, наприклад, ломота в тілі, болі в животі, вірусні інфекції.
Обмальовані руки або специфічні малюнки на полях у зошиті.
Бажання іти до школи іншою дорогою, аніж та, якою йдуть усі інші діти.
Причини булінгу
- Спойлер
- - Як правило, це занижена самооцінка. Навіть якщо дитина виявляє це через нарцисизм, надмірну відкритість, зверхність.
- Атмосфера вдома. Дуже часто жертвами булінгу стають діти, з якими вдома поводяться як з жертвою. Школа і садок — каталізатор домашніх проблем. Тож, якщо дитина звикла маніпулювати своїм становищем жертви, щоб отримати більше уваги до себе, поблажливість батьків, якщо звикла, що до неї краще ставлятсья, коли вона бідна й нещасна, то вона відтворюватиме навколо себе таку ж атмосферу і в школі.
Часто такими дітей роблять бабусі, підживлюючи ідею безпорадності дитини. Як результат — дитина не може себе відстояти за наявності сильного лідера.
- Заряджена частина в класі. Це дитина агресор, якій чхати на почуття інших, яка шукає слабшого, використовує його як грушу для биття, вирівнюючи свій психологічний стан.
Відрізнити таку дитину-жертву агресора від «вигнанця» можна за однією ознакою. «Вигнанець» буде таким у всіх колективах. А от дитина-жерва агресора може бути в інших колективах навіть лідером (де його психологічна структура вважатиметься сильною).
Що робити батькам____________________
- Спойлер
- - Пояснити дитині, що таке булінг. За досліжденнями UNISEF в Україні 80% дітей рано чи пізно стають жертвами шкільного цькування. Більшість на ранніх етапах не розуміють, що це таке, і що треба розповідати вчителям про образи. Тому варто пояснювати дітям, що інші мають право робити з ними і на що не мають права.
Це починається з дитячого садка, коли, наприклад, на скаргу про примушування їсти батьки відповідають: ну, ти ж нічого їси, а цілий день у садку. Таким чином даючи іншій людині право на фізичне насилля над своєю дитиною. І коли уже в школі інші діти крадуть її зошити, змушують носити свій портфель, зганяють з місця — їй це видається невинними жартами, про які вона не розповідає.
-Стратегія захисту. Не бігти одразу до школи. Спершу дізнатися, у дитини, що вона думає про цю ситуацію і підтримати. Якщо вона не зможе впоратися, тоді йти до школи.
Або ж, коли застосовується фізична сила — в такому разі, як би соромно не було дитині, що б вона не казала (агресори зазвичай присоромлюють дітей, яких захищають батьки) треба йти до школи.
- Порадити проводити більше часу зі старшими. За можливістю не відходити надовго від учителя, щоб не допускати насилля.
- Не вкладати свої ідеї в голову дитини. Коли щось радите — запитуйте, чи зможе дитина так учинити. Якщо відповідь буде — мені незручно, соромно, я так не зможу — шукайте інші варіанти. Головне не присоромлювати — «чому ти не можеш дати відпір?!!»
Не можна злитися на дитину за те, що вона не здатна на дорослі вчинки. Стежте за собою, завдання батьків — допомогти.
- З юридичної точки зору ви НЕ можете прийти і поговорити безпосередньо з дитиною, яка ображає вашу. Це можна ініціювати лише через школу або психолога. Інакше можна отримати судовий позов за залякування чужої дитини.
- Підтримувати дивакувату рису в характері або зовнішності дитини, якщо саме через це з неї насміхаються. Перетворіть її на сильний бік дитини. Якщо йдеться про особливості зовнішності — зробіть фотосесію, щоб підкреслити. Якщо ж про замкнутість — знайти діяльність, де саме ці якості будуть найнеобхіднішими.
- Якщо булінг триває кілька місяців, — без дитячого психолога не обійтися.
СЕРГІЙ ГОРБАЧОВ, директор школи №148 імені Івана Багряного у Києві
Перш за все, батьки мають підтримати дитину. Часто вони думають, що це само собою минеться, розсмокчеться, але це не так. Не можна робити вигляд, що цього не відбувається.
Я не рекомендую пряму розмову батьків з батьками, адже це може погіршити ситуацію, якщо рівень їхньої психологічної грамотності звичайний або середній.
Розкажіть про це учителю, адже з досвіду — якщо вчитель має довіру з боку учнів, то він може дуже допомогти і навіть вирішити проблему. Якщо ж ні — ситуацію має вирішити психолог — шкільні психологи мають професійну освіту і досвід вирішення таких питань. Не думайте, що ваші діти та проблеми унікальні, шкільні психологи мають значний досвід роботи з дітьми, і знають, як зарадити в тій чи інший ситуації
Кожна ситуація індивідуальна. Десь допоможе профілактична бесіда психолога, десь — розмова з директором.
Якщо вчитель і психолог не справляються, то треба звертатися до директора. А якщо йдеться про фізичне насильство, то директор має обов’язково залучати соціальні служби та поліцію. У таких випадках адміністрація школи повинна не перейматися іміджем школи, а дбати про інтереси дитини, здоров’я якої має бути першочерговими у пріоритеті школи.
http://www.the-village.com.ua/village/children/ch ... yut-ditey-i-scho-z-tsim-robiti
Как правильно реагировать на буллинг
------------------------------------
Обязательно покажите это видео своему ребёнку! В нём известный детский психолог Брукс Гиббс наглядно показывает, как нужно отвечать на травлю, чтобы выйти из конфликта победителем.
Если честно, то я бы переводила, так как все идет от педагогов. Видела не раз, как один и тот же коллектив детей кардинально меняется с другими учителями. Если для коллектива педагогов такое поведение аморально и ЧП из ряда вон выходящее, то не будет буллинга в школеЯнаСаша писал(а):Если на ребенка родители не как не вливают, что делать, молчать и смотреть как моего ребенка бьют? Я понимаю еще садик, ребенок может не понимать что он делает, когда толкает или бьет. Но в школе???Allenka писал(а):так в любом случае не правильно, представь, что с твоим кто-то разбирался без тебя
выступающий считает буллингом словесное унижение/травлю. Обычно на него реагируют вступлением в полемику, слезами или ответной словесной агрессией, что еще больше заводит агрессора, т.к. он этого и добивается (в видео показан первым эпизодом беседы).hlopushka писал(а):А для тех кто в танке, переведи основной смысл плз
Вернуться в «Школа и подготовка к ней»
Сейчас этот раздел просматривают: 4 гостя